Szkoła Podstawowa Białośliwie PROGRAMOWANIE W JĘZYKU SCRATCH
Dodane przez admin dnia May 15 2018 21:27:41

   14 maja odbyÅ‚ siÄ™ konkurs dotyczÄ…cy programowania. Do rywalizacji przystÄ…piÅ‚o 11 uczniów z klas VII oraz II i III gimnazjum, których zadaniem byÅ‚o rozwiÄ…zanie 12 zadaÅ„, a wÅ‚aÅ›ciwie napisanie 12 programów. Każdy dobrze napisany algorytm byÅ‚ wart 1, 2, 3 lub 4 punkty, a Å‚Ä…cznie można byÅ‚o uzbierać ich 30. Zadania dotyczyÅ‚y m. in. rysowania figur geometrycznych, w których miaÅ‚y zachodzić odpowiednie zależnoÅ›ci, obliczania sumy liczb, Å›redniej arytmetycznej, porównywania liczb i wypisywania ich w okreÅ›lonym porzÄ…dku. Najlepszym programistÄ… okazaÅ‚ siÄ™ Dawid Przybylski z klasy III a gimnazjum, który zdobyÅ‚ maksymalnÄ… liczbÄ™ punktów. Drugie miejsce zajÄ…Å‚ Tymoteusz Kufel (II b gimnazjum) zdobywajÄ…c 22 punkty, z kolei na trzecim miejscu uplasowaÅ‚ siÄ™ Patryk Jarzembowski (VII b) uzyskujÄ…c 13 oczek. Wszystkim uczestnikom serdecznie gratulujemy! Konkurs zorganizowaÅ‚ i przeprowadziÅ‚ pan Marcin ZaÅ‚achowski.



Tre¶æ rozszerzona